Livsfarligt att städa.

Självklart lyckades jag sträcka en muskel i ryggen när jag skulle städa igår så fick ont i ryggen som fan. Som tur var hade jag bara lite kvar att dammsuga när det hände så det blev ändå städat här. Men nu vet jag inte hur mycket jag vågar göra utan att skada mig mer. Känner för att träna lite men vill verkligen inte riskera att sträcka mig mer. Men just nu har jag inte ont utan det känns bara lite i ryggen. Men kanske dumt att träna även om det inte är tung träning. Får nog skita i det och börja stressa över att det ska bli regnkaos idag. Jag ska köra mopeden in till stan så jag kan åka till steak house. Men det är inte roligt i regnkaos för fan. Jag kommer ju flyta iväg. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0