Nu ska skiten ut!

Jag har storstädning och rensning här hemma nu. Har redan slängt tre soppåsar med gammalt smink och skit jag samlat på mig. Har en massa gamla plånböcker och necessärer som jag aldrig kommer använda igen som bara tar upp en massa plats. Så nu är hallen och badrummet rensat och allt är kastat. Har fan haft ångest över all skit jag samlat på mig och mådde dåligt över det i helgen. Men nu är det fixat och allt känns redan mycket bättre. Ska bara fortsätta med resten av rummen med och sen städa allt. Men det tar jag en annan dag för jag tycker jag gjort tillräckligt för idag. Så nu blir det en lång varm dusch och sen lite kvällsmat. 
Hittade alla lappar från mina Spell and the gypsy kläder och väskor när jag städade med. Fan vad jag har shoppat.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0