Idag var det segt att stiga upp.

För en gångs skull vaknade jag av att klockan ringde och inte innan. Sängen var så där extra varm och skön så jag ville verkligen inte stiga upp. Jag längtar redan tillbaka till sängen. Men jag tog mig upp och cyklade till jobbet och det var faktiskt rätt skönt. Känner mig faktiskt lite stolt över att det inte är jobbigt att cykla. Har inte haft någon redig jobbig träningsvärk så jag är i bättre form än vad jag trodde. Benen har dock inte blivit något större men magen har blivit lite plattare. Japp det går faktiskt att få min taniga mage plattare. Jag har inget emot det då jag tränar bort det och inte bantar bort det. För att banta bort det hade varit galet.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0