Har inte kunnat sova i natt.

Det blåste som fan hela kvällen igår och halva natten så har knappt fått någon sömn alls. Ligger bara och oroar mig för att ta mig till jobbet på morgonen. Men det hade slutat blåsa som tur var och det var uppehåll. Så jag hade en jävla tur idag. Pappa ringde även när jag stod och borstade tänderna för att varna att det var halt ute. Men jag märkte faktiskt inte av det så mycket när jag cyklade. Men det gick snabbare än det brukar att cykla så det var nog lite halt. Men det blir att flytta in till mamma efter jobbet idag. Tycker inte om när jag inte kan sova och bara oroar mig en massa. Sen är det alltid trevligt att hänga med mamma lite med.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0