Familjekväll igår.

Det blev middag med min mamma och bror igår vilket var trevligt som fan. Jag och mamma tog även en liten shoppingrunda för att försöka hitta ett par nya vinterskor till mig då mina gått sönder. Men jag hittade inget roligt alls. Men mamma hittade ett par som jag får låna så länge. Hon är snäll min mamma. Tur jag har henne att låna skor och kläder av. Jag var duktig och spillde grädde från semlan jag åt på hela mitt knä så mina byxor behöver tvättas nu. Men då är det bara att rota lite i mammas lådor och hitta något annat att ha på sig. Så kan hon tvätta mina kläder idag när jag jobbar och så är de rena och torra när jag slutat igen. Ska ringa pappa sen och se om han ska in till stan idag så kan han och jag åka iväg och kolla mer skor. Jag måste ha ett par nu!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0