Det kändes i benen idag.

Var helt stel i benen när jag vaknade men har ingen träningsvärk vilket är skönt. Men sen när jag skulle cykla in till jobbet och det var motvind från helvetet så kändes det desto mer. Fick fan ta i när jag trampade i nerförsbackar för den där jävla vinden. Inget roligt för jag blir verkligen på världens sämsta humör av sånt. Det tar dubbelt så lång tid att cykla in till jobbet som gör att cykla hem igen. Men nu slipper jag cykla mer denna veckan. Det varnas för storm så jag flyttar in till mamma efter jobbet idag. Det är ju bara dumt att cykla när jag inte behöver det. Sen får jag även mammas goda mat ikväll vilket jag ser fram emot.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0