Lugn kväll igår.

Hade en väldigt lugn kväll igår med mamma. Vi satt och kollade på Stolthet och fördom lite för länge, men det var rätt mysigt. Jag var väldigt trött efter jobbet så behövde en lugn kväll. Jag skulle hjälpa mamma med tvätten så fort jag kom hem men jag somnade direkt. Så mamma fixade all tvätt och sen hjälpte jag bara henne att bära upp det från källaren. Lär nog vara lika trött efter jobbet idag men har en massa att fixa så kan inte somna. Ska ha lönesamtal idag och sen ska jag ner på stan och handla lite. Måste hem med alla mina saker med så jag kan in till Thomas sen och spendera helgen med honom. Så finns väl en risk att jag somnar i Thomas soffa så fort jag kommer dit.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0