Jag har fått paket.

Var äntligen och hämtade mitt paket med mitt nya halsband idag. Jag beställde även en fake piercing men den gick sönder direkt. Blev lite ledsen i ögat men mailade till shoppen så ska bara skicka tillbaka och få en ny. Fick med ett litet personligt kort skrivet till mig i paketet med så man kan ju knappast bli sur. Men lite dumt att just jag skulle få en som inte var bra. Kommer iallafall beställa från henne igen för jag tycker det är roligare att beställa från mindre webshoppar och hon har så jävla mycket snyggt och alla mina favoritmärken. Halsbandet är jag så jävla nöjd med så det kommer nog användas en hel del. 
Har haft en väldigt bra dag idag så var så glad och nöjd. Sen kommer jag på att jag glömt en räkning och sen går smycket sönder och så försvann mitt goda humör. Men allt är fixat nu så det känns skönt. Men ska för säkerhets skull tröstäta en semla och dricka lite tea.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0