Yoga!

Körde precis ett härligt yogapass mot vinterdepression och det var så förbannat skönt. Hade tänkt försöka komma igång med träningen lite nu och börja cykla lite mer. Är ingen chans att jag bor hemma och cyklar till jobbet när det är storm ute. Men tänkte iallafall cykla till bussen lite i nästa vecka och ta den till jobbet. Det blir iallafall en halv mil om dagen då. Sen kan jag kanske köra lite yoga för att stretcha och meditera på kvällarna. Jag får så lätt vinterdepressioner och har det nu med som fan. Men känner ändå att jag måste försöka med lite träning för jag hade mått bra av det. Har till och med beställt ett nytt par yogatights från Victoria's secret.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0