Pluggar.

Spenderar denna blåsiga dag nerbäddad i soffan med att plugga till körkortet. Jag känner mig stressad som fan nu av någon jävla anledning. Hade tänkt att cykla till bussen imorgon och ta den till jobbet. Men om det inte slutar blåsa snart så kommer det bli lite svårt att cykla. Hade jag försökt cykla nu hade jag nog vält rätt snabbt. Men har bestämt att jag ska stanna hemma och cykla så måste iallafall försöka. Förhoppningsvis kommer allt gå bra men just nu känner jag mig lite stressad över allt. Jag hatar verkligen när det blåser och stormar med så bara att höra vinden ger mig ångest. Just nu känns det rätt bra att plugga till körkortet. Ju snarare jag får det desto bättre. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0