Det där med träning.

Vaknade vid tre i natt och kunde inte somna om för det blåste så förbannat ute. Var orolig för att behöva ut i blåsten och cykla till jobbet. Men det gick men har varit trött som fan hela dagen på jobbet. Så det blir förhoppningsvis tidigt i säng ikväll så jag orkar med att cykla imorgon med. Känner mig ändå rätt duktig nu. Har tränat yoga både i förrgår och igår, har cyklat till och från bussen och kör jägarvilan på jobbet med jobbarkompisarna varja dag. Nu ska jag bara försöka hålla liv i det med och inte börja sega igen. Men det är så jävla skönt att köra lite yoga på kvällen även om det bara blir i 10 minuter. Så förhoppningsvis tar jag mig tid att göra det. Men nu ska jag bädda ner mig i soffan och fixa lite med mina räkningar. Hade tänkt beställa autogiro så jag slipper skiten. Måste ju ändå betala dem varje månad så varför inte.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0