Tokloppis.

Var på den årliga tokloppisen med pappa och det var galet mycket folk. Vi kom dit precis när de skulle öppna och folk sprang in med kundkorgar och shoppingbagar och skit. Visst det är billigt och roligt med loppis men det mesta var ju ändå inget att ha så varför så bråttom? Jag hittade iallafall en byrå till hallen så jag kunde bli av med klädställningen jag hade skinnjackorna på. Det såg alltid så stökigt ut med 7 miljarder jackor och skor överallt. Men nu är det bättre, inte perfekt men ska fixa där lite till. Men all min energi försvann så måste ta det lite lugnt nu och äta lite. Jag har iallafall fått dit byrå och fått ner alla jackor och lite till i den. Ska bara upp med lite mer fint så inte väggen ser så tom ut och kanske försöka dölja elementet lite. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Häftigt med takloppis :) och vad fin du är på bilden!

2015-08-02 @ 15:06:53
URL: http://purebyme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0