Dubbla yogapass.

Jag har varit så förbannat rastlös på sista tiden men inte vågat träna för febern som kommer och går hela tiden. Men jag orkar seriöst inte oroa mig för den längre för jag vill träna. Så idag körde jag äntligen lite yoga igen och det var så förbannat skönt. Så skönt att jag körde två pass på raken. Så nu är jag sådär härligt trött i kroppen och känner verkligen hur den har fått jobba. Så jag tänkte faktiskt unna mig lite chokladpannkakor med nutella och frukt sen. Ska bara ta en skön dusch nu så kan jag äta i lugn och ro sen medan jag kollar på Broadchurch. Allt är redan förberett och har redan gräddat pannkakorna så bara att värma i micron sen och äta. Förhoppningsvis kommer jag sova gott nu i natt när jag tröttat ut kroppen med träningen.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0