Det är fredag och solen skiner.

Sitter på jobbet och fixar med lite saker inför nya tjänsten. Måste ha lite nya kläder och sånt så jag matchar de andra. Sitter även och väntar på mina varor som borde dyka upp snart så jag kan fylla kylskåpen lite igen. Jag hoppas dagen går snabbt idag för ikväll blir det inflyttningsfest hemma hos min bror och hans familj. Så vi ska grilla och ha det trevligt hela kvällen. Kommer nog bli riktigt trevligt och jag ser fram emot det. Händer en massa roligt i helgen. Imorgon ska jag fira en kompis som fyllt år så då blir det fullt upp med. Man får passa på medan det är sommar för sen lär man nog inte se en fest igen förrän nästa sommar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0