Jävla måndag igen.

Helgerna ska fan alltid ta slut alldeles för snabbt. Hade verkligen behövt en dag till att vara ledig på men det får gå ändå. Har fullt upp idag med jobb och flyttande av möbler. Ska hem till mamma och flytta hennes soffa och lite annat hem till min bror efter jobbet. Sen var ju pappa duktig och högg sig i fingret med en yxa med så det är bara jag och Jonny som får bära. Kommer bli intressant hur jag på 49kg ska kunna bära ner en soffa från tredje våningen. Jag kommer ju garanterat ha ont i kroppen och träningsvärk efter det i alla fall. Men vi får testa och se om det går. Bara jag får hem min nya tv-bänk så blir jag glad. Fixade lite hemma igår med mina nya saker men kan inte göra klart förrän jag får bänken.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0