Fick paket idag.

Såg så fram emot att få min nya klänning och så är den stor som fan. Stod i recensionerna att den var nästan för kort om man var 170cm. Men den gick ju fan nästan ner till knäna. Sen var den rätt stor och satt inte tight alls. Så den får åka tillbaka. Men jag fick lite nya fina sängkläder iallafall och dem är jag nöjd över. Så nu hoppas jag bara jag får alla andra fina paket snart.  Som typ imorgon. Har iallafall ett paket som väntar på mig. Annars så tar jag det lugnt ikväll. Sov i 3 timmar efter jobbet och sen möte jag upp mamma för att handla lite mat. Nu sitter jag och svettas i mammas soffa efter att ha varit och solat lite. Här är varmt som fan. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0