Stressig morgon.

Känner mig stressad som fan idag och alldeles för lite sömn gör inte saken bättre. Men är på jobbet och vi har soppa idag så det är riktigt lugnt för mig nu. Jag har ingen sallad att göra så ska strax börja på att städa diskmaskinen. Men den måste bli ledig först så jag sitter här och äter mina frukostkex som blivit en ny favorit. Nä det blev stressigt som fan i morse och att pappa ringer precis när jag ska åka och redan är lite försenad gjorde det inte bättre. Men jag hann hit i tid och det var ju bra. Längtar redan hem igen dock, vill hem och göra vad jag vill och inte behöva tänka på jobb. Men jobbar ju inte så länge så det kommer nog gå snabbt. Kanske att det blir en fika med min karl innan jag sticker hem med om han har tid för det idag. Nä dags att städa och vara lite duktig.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0