Orkar inte!

Jag är trött som fan och känner mig stressad som fan. Men så fort man nämner det för någon får man bara till svar att sluta stressa. För det är ju så jävla lätt när man känner sig stressad inombords. Jag springer inte runt som en galning och stressar utan tar allt i lugn och ro men känner mig ändå stressad. Men jag har en massa efter jobbet denna veckan så beror nog på det. Sen gör bristen på sömn sitt till med. Har iallafall tagit det lugnt idag och försökt att inte tänka på stressen. Men går inte att få det att försvinna helt. Jag tog iallafall en fika med Thomas efter jobbet vilket var skönt då jag inte fått träffa honom i helgen. Men hade gärna haft mer tid med honom. Men det kommer andra dagar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0