Fy fan vilken stressig dag.

Hade som sagt en massa att göra på jobbet idag och så hade de glömt att ringa in en vikarie. Så jag får panik och ringer till chefen men han fixar ju det väldigt snabbt så vi fick en. Men vi var redan försenade med att värma allt i matsalen och koka potatisen. Så jag stressar som fan och mitt i allt så kommer en jävla hälsovårdsinspektör. Jag hade inte hunnit städa eller diska efter att jag gjort salladen så det såg förjävligt ut i hela köket. Men det gick bra men vi fick ändra om lite så jag var i köket istället så jag kunde fixa beställningarna till nästa vecka. Det är så jävla skönt att jobbdagen är över och jag har haft en bra eftermiddag. Stack hem till min karl för lite fika efter jobbet vilket jag verkligen behövde. Har inte hunnit träffa honom denna veckan så lite tid tillsammans fick all stress som varit under dagen att försvinna. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0