Fick oväntat besök.

Fick ett meddelande av min karl där han frågade var jag gjorde och några minuter senare knackade han på min dörr. Jag blev jätteglad. Så skönt att få kramas lite och bara ta det lugnt hemma hos mig för en gångs skull. Så det blev lite tea drickande och en promenad där vi fick rädda en höna från att bli attackerad av en katt. Sen letade jag fram skivorna som spelades in när jag gick på estetisk musik så Thomas skulle få höra mig sjunga. Så pinsamt det var, satt med en filt över huvudet och skämdes. Men jag kan bjuda på det för min karls skull. Men nu ska jag fixa lite mat och sen försöka komma i säng så tidigt som möjligt. Jag är trött som fan nu och behöver lägga mig.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0