Lugn morgon.

Det blir bara mörkare och mörkare för varje morgon man ska stiga upp vilket är riktigt jobbigt. Jag blir så jävla slö och ligger och drar mig längre och längre. Sen får jag stressa som en idiot för att inte komma för sent till jobbet. Det går ju det med men hade varit skönt om jag kunde dricka mitt tea i lugn och ro. Idag har vi i alla fall soppa på jobbet så det är lugnt här då jag inte behöver göra någon sallad. Så jag ska alldeles strax börja på att rengöra diskmaskinen så den blir ren och fin igen. Men just nu så används den så får vänta lite till. De borde ha soppa oftare så jag kan städa lite extra och slippa salladen ibland. Jag äter inte ens hälften av salladen jag gör för min ibs gör att jag inte tål den.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0