Ingen som har lite tips?

Behöver en ny varm vinterjacka men hittar fan inget snyggt. Jag har en gammal i fakeskinn som håller på att trilla sönder men som är så jävla bra. Men då den börjar bli väldigt ful vill jag ha en ny. Jag har fina med men med tanke på hur vintervädret är i Sverige så behövs en som tål regn. Att använda min svindyra Jofama jacka med pälskrage funkar inte då eller mina Lee rider jeansjackor med teddyfoder. Att det ska vara så svårt att hitta något bra. Vill helst ha en i skinn men som inte är svindyr så fake går bra men den ska fan vara snygg och varm med. Betalar inte för en ful men varm jacka för jag kommer aldrig att använda den.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0