Försov mig idag.

Men jag lyckades ta mig till jobbet i tid i alla fall. Känner mig så duktig när jag stänger av larmet istället för att trycka på snoozeknappen. Men jag vaknade till sist och hann med allt jag skulle i alla fall även om jag fick stressa lite. Hade problem med mobilen igår. Jag la den på laddning och skickade ett god natt meddelande till Thomas. Sen la jag mig för att sova och när han svarat kollade jag mobilen och den var varm som fan. Även laddaren var jättevarm så var rädd att den skulle börja brinna. Så det var bara att dra ut den och låta den svalna innan jag stoppade in den i ett annat uttag. Så jag fick sitta där ett tag trött som fan för att se att den inte blev varmare igen. Men i morse var den helt kall så den fick väl lite fnatt bara. Jag hoppas verkligen inte att den går sönder för jag har fan inte ens haft den i två veckor.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0