Airbourne.

La upp två av bilderna jag tog igår på instagram och Airbournes merch manager började skriva till mig. De har startat en ny facebooksida som heter Airbourne angels där man som fan kan maila in bilder när man har deras merch på sig. Han tyckte jag skulle skicka in en bild till sidan så skulle han se till att den publicerades. Jag sa att det fanns bilder på bloggen som han bara kunde spara ner och använda om han ville. Men han tyckte jag skulle maila en så det blev bättre kvalité på bilden. Deras profilbild är en selfie tagen med en dålig mobilkamera så mina bloggbilder har tusen gånger bättre kvalité i vilket fall som helst. Men jag mailade en jag inte la upp där man kunde se tröjan bättre så får se om han lägger upp den eller ej. Han ville nog att jag skulle ta en ny bild men jag vet inte varför. Han skrev inte vad som var fel på den jag skickade så vet inte riktigt vad han vill. Men han har fått en bild nu i alla fall och sen får han bestämma själv om den duger eller inte. Annars så får han väl nöja sig med alla selfies tagna med dåliga mobiler som folk skickar in.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0