Dejt.

Jag får fan ha fler dejter med min karl. Så skönt att bara träffas i några timmar och bara ha roligt och slippa allt tråkigt som kan bli. Man är aldrig trevlig när man vaknar upp tidigt på morgonen och är trött som ett as och ska iväg till jobbet. Det hade man ju gärna velat slippa visa för pojkvännen men jag vill ju ändå sova hos honom. Så det var jävligt roligt att bara hänga lite i några timmar och snacka och kramas. Det blir lite extra i vardagen.
 
Nu är jag iallafall hemma igen och har slängt i en maskin tvätt. Har ju en del att fixa innan helgen så försöker vara så flitig som möjligt. Imorgon blir det att hämta ut paketet med de nya byxorna och sen hem och tvätta en maskin till. Är så jävla glad över att inte behöva hålla mig till något schema med tider för att tvätta utan kunna stoppa i en maskin när jag vill. Men bortsätt från tvättandet så blir det en lugn kväll framför tv:n.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0