Nyfiken som fan.

Det började komma upp statusar på facebook om att skattebeskedet fanns på hemsidan så kunde fan inte hålla mig borta. Jag är så jävla nyfiken så det är sanslöst. Jag blev iallafall glatt överraskad och kommer få mer än förra året. Detta året behöver jag inte heller leva på min skatteåterbäring som jag behövt tidigare år då det blir ett glapp mellan csn och sommarlönen. Nu kommer jag ha full lön varje månad och en förbannat massa i skatteåterbäring. Åhh just nu så känns allt faktiskt bra när det gäller ekonomin. Jag jobbar ju inte så mycket så har inte så jävla mycket pengar i lön varje månad. Men med löneförhöjningen jag kommer få från och med nästa månad så kommer allt bli mycket enklare. Sen jävlar ska jag unna mig allt jag inte kan unna mig nu när skatten kommer innan midsommar. Åhh vilken bra vecka detta blev!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0