Undrar vad för roligt som händer idag?

Det är lite olika bud på vad vi ska göra idag så får se vad det blir. Jag vill gärna till Karlshamn för lite shopping. Det finns en väldigt bra antikaffär där som jag gärna vill besöka igen. Annars blir det nog att sticka till Valhall och kolla på utsikten och kanske hälsa på pappas barndomskompis Bo. Men först så blir det iallafall lite frukost för jag är hungrig som fan nu. Jag tvingade pappa att köra till Maxi igår för att köpa lite flingor som jag kunde ha till nattmat så jag inte skulle bli hungrig i natt. Men jag vaknade vid fyra och var hungrig som fan ändå. Så jag har inte sovit så bra inatt men får väl ta och vila lite sen. Jag snodde iallafall dubbelsängen så har det största rummet och den bästa sängen. Nä dags att äta lite frukost medan jag väntar på att karlarna ska bli klara. Jag är ombytt och sminkad sen länge men som karl ska det visst ta en jävla tid.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0