Hoppas fan det löser sig nu.

Har mailat med cheferna fram och tillbaka idag så nu borde det lösa sig. Jag ska vara på skolan i sommar och jag ska skriva på beslutet på fredag. Så jag hoppas att allt löser sig nu och att det inte blir en massa krångel på semestern. Jag åker ju till sommarstugan tidigt på måndag så vill ha allt fixat tills dess. Men mår dåligt som fan över all denna stressen och oron. Men idag var iallafall sista dagen alla barnen åt lunch så det kommer bli lugnt i köket resten av veckan. Det kommer bli så skönt att bara ha fritidsbarnen som ska äta. Imorgon blir det även lite lunch med lärarna vilket nog kommer bli trevligt. Ska även sticka in till Thomas imorgon och stanna där hela helgen. Bara att få krama honom gör ju att alla beskymmer försvinner för stunden. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0