Imorgon är sista dagen i skolan.

Ska ha ventilering på uppsatsen imorgon och ser verkligen inte fram emot det. Då jag är själv i min klass kommer en lärare att opponera på den så det finns en chans att jag sitter där själv med tre lärare. Man kan ju bli nervös för mindre. Sen att jag är riktigt trött på uppsatsen och har förträngt vad jag skrivit gör det inte bättre. Jag har seriöst ingen aning om vad som står i uppsatsen längre. Jag vill bara bli klar med den och att det ska vara över. Nu när jag börjat jobba så märker jag hur mycket jag saknat rutinerna och att ha ett jobb att gå till. Sen att min nya arbetsplats är helt underbar gör att skolan känns jobbig som fan nu. Men ska nog klara en sista dag och att fixa de kommentarer jag eventuellt får på uppsatsen. Bara imorgon kvar och sen är det över.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0