Det har varit en jobbig dag.

Det började redan när jag skulle gå till jobbet och kom på att jobbnycklarna låg hemma i min lägenhet. Allt löste sig men jag kunde inte komma in i mitt skåp. Så jag fick rota runt i en gammal låda för att försöka hitta en liten mössa att ha på mig på jobbet. Det resulterade i att jag såg ut som en korvförsäljare hela dagen men jag var rätt söt ändå. Det var tur att jag var i köket så behövde inte visa mig för så många. Men jag har känt mig vilsen hela dagen och allt blev försenat för mig vilket var jobbigt som fan. Men efter jobbet så kom pappa och hämtade mig så jag kunde åka hem och hämta nycklarna och lite mer kläder. Nu sitter jag och väntar på att maten ska bli klar. Jag blir bortskämd och har min mamma som personliga kock idag. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0