Borde verkligen göra något av dagen.

Jag borde plugga lite känner jag för jag hann inte med att skriva något alls igår. Men det blir liksom inget gjort då allt är knäppt just nu. Det har hänt så mycket och allt jag vill är att åka hem till min lägenhet men utan vatten där så kan jag inte. Allt blir fan krångligt så fort något inte är som det ska. Men är iallafall beredd på att stanna här inne hos mamma ett litet tag. Men måste tvätta lite kläder för hand så jag har det rent till jobbveckan startar. Självklart skulle det inte finnas några tvättider hemma hos mamma och i värsta fall får jag sticka ut till pappa och tvätta det nödvändigaste. En liten läcka i en vattenledning hemma och hela mitt liv får anpassas runt det med nytt boende och tvättande ute hos min pappa.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0