Jag överlevde.

Det är fan ett under att jag lyckades överleva att jobba på en skola en dag det serveras pannkakor med sylt. Ungarna är ju fan galna! Får de aldrig pannkakor hemma eller? De verkade väldigt nöjda iallafall även om en del trodde de skulle få två tallrikar med pannkakor och inte bara två pannkakor. Efter jobbet var jag och hämtade ut mitt paket med kudden till den nya stolen. Sen fixade jag och min bror födelsedagspresenter till mamma och så blev det en snabbfika hemma hos henne för att iallafall fira lite. Sen åkte vi hem och pappa snickrade ihop den nya stolen som hade en trasig bräda under sitsen. Så nu ska bara limmet torka lite och sen kan den börja användas utan att riskera att kollapsa. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0