Trött som fan idag.

Har inte kunnat sova så bra i natt och sen blev jag väckt när mamma steg upp en timme innan jag behövde upp. Så nu sitter jag på jobbet trött som ett as och vill hem till sängen igen. Jag hinner i alla fall vila lite efter jobbet innan jag måste ner och handla med min mamma. Vi ska fira lite jul hemma hos mamma idag med min bror som inte fått sina julklappar än. Jag fick ju min Polaroid action cube för flera veckor sen så min julklapp är redan utdelad. Så jag får sitta och titta på när min bror får en massa julklappar idag. Men jag får i alla fall en massa god mat av mamma och en trevlig kväll. Men först så har jag en jobbdag att se fram emot. Woohoo!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0