Fy fan vad dyrt.

Sen jag skaffade min moped 2011 har min mopedförsäkring höjts med 900kr. Det är fan skitmycket så nu blir det att leta efter en ny försäkring. Min pappa betalar runt 1800kr mindre varje år för sin motorcykel som är värd jävligt mycket mer än min moped. Blir galen på att jag varje år ska få en räkning som höjts med flera hundra. Så kostnaden ska ner nu och det rejält. Men jag älskar fan min moped. Jag körde förbi en man efter jobbet idag och han tyckte min moped var så cool att han följde efter mig hem till mamma för att fråga vilket märke det var och kolla närmare på den. Då blir jag glad. Det är många som ger mig komplimanger för mopeden och det värmer mitt hjärta lika mycket varje gång. Men den är fan jävligt cool och snygg.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0