Bästa helgen på länge.

Jag har haft så fullt upp hela helgen att jag glömde bort att blogga igår. Men vilken rolig helg det har varit. Konserten i fredags var riktigt bra även om det blev lite småkrångel för dem och förseningar. Men när de väl stog på scenen gav de allt. Igår blev det födelsedagsfest för finaste Ida och en runda till Harrys med trevliga människor. Så jag har varit helt död hela dagen då jag inte kommit i säng förrän vid tre två dagar i rad. Men det har varit så värt det för jag har haft riktigt kul. Ska gå igenom alla bilder från konserten nu men vet inte om jag orkar fixa alla ikväll. Jag är riktigt trött i ögonen så att sitta framför datorn är fan jobbigt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0