Äntligen lite sol och värme igen.

Jag tog cykeln in till jobbet så jag kan sova hos min karl i natt och fan vad skönt det var att cykla. Solen sken och det var svalt och friskt i luften. Jag borde egentligen cykla lite mer för det är bra motion men jag kan vara så jävla lat på morgonen. Det är så smidigt att bara kicka igång mopeden istället. Fast jag blir så jävla hungrig av att cykla så tog min frukost tidigt idag. Men har redan hängt upp tvätten som vi satte igång igår och pratat med rektorn lite. De håller på att städa och rensa nu innan skolan börjat så de har fyllt soptunnorna med möbler smarta som de är. Hur hade de tänkt att det ska gå in ett bord i en liten sopbil? Så pratade med rektorn om att de snällt får plocka upp alla möbler igen för annars kommer de inte tömma våra soptunnor och det lär lukta skit då. Man tycker ju att de kan tänka till lite själv och fatta det, men icke.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0