Väntar och har tråkigt.

Ska in till stan med pappa idag och träffa mamma men pappa dyker ju aldrig upp. Jag orkar inte börja på med något heller så det blir bara att jag sitter här och har tråkigt. Måste planera en massa med uppsatsen idag och fixa. Men tar det sen när jag kommer hem igen. Jag ska jaga intervjupersoner så jag kan börja på att skicka ut dem i nästa vecka. Sen ska inledning skrivas och frågeställning formuleras. Åhh jag längtar tills jag kan komma igång på riktigt men skulle behöva ha Word på datorn men måste nog ta bort mitt Windows 8 och fixa Windows 7 istället. Tycker ändå inte om Windows 8 skiten med alla jävla appar som bara är helt onödiga. 
 
Roade mig med instagram tidigare. Tycker mina ögon blev fina på denna bilden.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0