Fullt upp idag.

Jag stack in till stan vid två idag för att vara med på personalmötet och kom inte hem igen förrän vid sju. Så jag är lite trött och seg nu. Men hann med att kolla lite affärer efter ett överkast till min säng, dricka tea med mamma och hämta en bok hos min bror. Jag var i fyra olika affärer men hittade inte ett enda snyggt överkast så beställde ett från H&M nu när jag kom hem. De har ett skitsnyggt i lila sammet som jag velat ha ett tag nu men att ge 800kr plus 40kr i frakt för ett överkast är lite mycket för mig. Så nu letade jag runt lite och lyckades hitta lite rabatter så det blev mitt för 590kr. Mycket bättre pris för något jag nog tröttnar på efter ett halvår. 
Jag fick även en bättre bild på collaget jag la upp i morse där bara min bild är med. Så här har ni bilden på mig där man ser text och allt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0