Orkar inte.

Motivationen är inte den bästa nu men jag kämpar på. Det känns som det enda jag gör är att dricka flera liter om dagen och kissa en gång i halvtimmen. När jag inte gör det så försöker jag äta så mycket som möjligt så jag går upp all vikt jag gått ner. Jag börjar att tröttna på njurstenen nu. Jag får ju inte glömma det extremt roliga att bara gå och vänta på att få ont. Oftast så märker man inte om man kissar ut stenen så jag får bara vänta på att få ont igen. Jag kan inte planera in någonting för jag vet inte hur jag mår om en timme. Jag kan inte åka till skolan för jag vågar inte vara hemifrån så länge ifall jag får ont. Så jag sitter här hemma och har tråkigt och är konstant kissenödig. Roligt liv!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0