Bästa känslan som finns.

Bästa känslan som finns just nu är garanterat när de smärtstillande börjar att verka. Hade ont i magen när jag vaknade idag igen. Men nu efter en smärtstillande och värmedynan mot magen ett tag är det borta igen. Jag har någon jävla varannan dag ont verkar det som. Inte så jävla roligt kan jag tala om. När jag har som mest ont kan jag inte göra något alls. Jag bara går omkring eller ligger på värmedynan i soffan. Så det gäller att passa på att fixa allt som behöver fixas så fort smärtan går över. Någon hade jämfört smärtan av att få ett njurstensanfall med att föda barn. Jag vet inte om det är sant men då kan ni iallafall förstå lite hur ont jag har och hur jobbigt det är att ha det varannan dag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0