Tråkmåndag.

Jag har precis varit ute och kört med mopeden i det svinkalla och regniga vädret. Men jag var tvungen att handla så hade inget annat val än ut i skiten. Men nu sitter jag i min varma lägenhet igen och funderar på att fixa lite varm oboy så jag tinar upp snabbt. Imorgon måste jag ut och köra igen för att ta mig till röntgen och se om njurstenen är riktigt borta vilket den borde vara. Men ser inte fram emot det. Jag har knappt någon bensin kvar och har inte fyllt på olja på ett tag så är lite orolig för att köra. Pappa har trillat och brutit revbenen så han sitter fast hemma och kan inte köra bil. Men det löser sig alltid på nåt sätt. I värsta fall får jag fram med cykeln om det skulle krisa sig. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0