Blir lite smått galen.

Blir fan galen på uppsatsen ibland och på att definiera vad en groupie är. Det är fan omöjligt att hitta en definition för de säger emot sig själva hela tiden. Det är mer fokus på vad de inte är än vad de är i sina texter så då kommer jag fokusera på det med. Groupiesarna kommer bli galna men det är ett bra ämne att undersöka. Om att vara groupie inte handlar om sex, varför skriver de en halv sida om det och sen en ynka liten rad om vad en groupie är? Varför känner de ett så stort behov av att förklara det för mig som är groupie istället för att berätta vad det är som driver just dem? I min c-uppsats försökte jag undvika sex så mycket som möjligt men nu blir det fan sex för hela slanten.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0