Praktik.

Har fixat en massa med praktiken idag. Var och träffade läraren så jag fick avtalet signerat så nu är allt godkänt. Sen har jag fixat biljetter till Göteborg för att träffa Siphon fuel och hänga med dem på deras releaseparty. Direkt efter blir det att sticka ner till Nico i Helsingborg och kolla på The Scams med henne i Kristianstad. Sen är det bara att vänta tills det blir maj och jag äntligen får träffa Meat Loaf igen. Det är fan snart dags för praktiken och just nu känner jag att det kommer bli skitkul. I går var jag hur orolig och nervös som helst men nu känner jag mig lugn och att det här kommer gå galant. Kan inte företagsekonomin vara slut snart?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0