Ikväll blir det att fira mamma.

Min senast inköpta sammetsklänning är på och den är så fin och lätt värt mer än de 75kr jag betalade för den. Jag kände att jag ville klä upp mig lite nu efter en dag med tentastress, huvudvärk och illamående. Huvudvärken sitter fortfarande i men det är inte så konstigt då jag inte sovit i natt och när jag väl fick vila nu på eftermiddagen så drömde jag fortfarande om tentahelvetet. Jag börjar alltid tvivla på mig själv efter en tenta och tror jag har gjort allt fel men jag gjorde så gott jag kunde iallafall. Så nu är det bara att vänta och se vad resultatet blir. När väl alla små pallevantar kommer hem till mamma väldigt snart så kommer nog även mina tankar om tentan försvinna bort. Vem kan tänka på en tenta när man har en bebis och två 2-åringar att tänka på istället. Dags att låsa mobilen så jag inte blir facerapead denna helgen med för nu kommer de.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0