Känner att det börjar vända lite nu.

Min praktikrapport är inskickad för flera timmar sen och jag känner mig väldigt lugn och nöjd nu. Jag har precis stekt chokladpannkakor som jag proppade i mig snabbt som fan. Så matlusten börjar komma tillbaka den med vilket är bra för jag har rasat i vikt den senaste månaden. Jag har kollat igenom mina bilder från konserten med Bullet igår och de är så fina. Jag blir helt glad inombords bara jag ser dem så ska fixa till dem och lägga upp dem här imorgon. Jag var lite orolig för kameran krånglade som fan men det blev bra tillslut ändå. Jag har fått upp mina nio nya Polaroidkameror i lägenheten och alla mina nya Fem-böcker så jag är nöjd som fan. Imorgon ska jag nog ta tag i städningen som jag sagt i en evighet nu men som aldrig blir gjort. Nu börjar allt vända till det bättre igen och jag känner mig lycklig vilket jag inte gjort på flera veckor nu. 
 
Vem behöver inte tre stycken av varje kameramodell? Särskilt när de är så här fina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0