Helvete vad varmt det är.

Jag tror att värmeslaget sitter i från i onsdags och så fort jag är i solen blir jag helt yr. Så jag ska försöka hålla mig inomhus idag och dricka en massa vatten. Jag ska jobba hela helgen och måndag och tisdag så jag kan inte må dåligt då. Men lönen har trillat in på kontot så jag kan sitta framför datorn och kolla vilka kläder jag ska köpa istället. Jag har hittat en skitsnygg kjol från Spell and the gypsy som jag trånat efter ett tag nu. Den kostar bara runt 550kr så det är inte så farligt. Men om man handlar för 200AUD så får man fri frakt och en totebag på köpet så funderar på att beställa något mer. Det finns så jävla mycket snyggt där att jag smäller av men det ska vara något jag faktiskt kan använda med. De riktigt snygga sakerna jag vill ha kostar alldeles för mycket så de kan jag inte beställa. De lär väl vara slutsålda innan jag har råd med det. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0