Usch vad trött jag är.

Jag är helt slut i kroppen efter helgen och behöver vila men kan inte för jag måste till skolan. Det är kul med en ny kurs med det känns väldigt stressigt. Vi ska ha läst hur mycket som helst till igår och idag och böckerna kommer ju inte dyka upp på en vecka. Sen ska vi använda en bok som är slut på förlaget så den finns inte ens att köpa. Men jag hade tur och reserverade den begagnad så jag ska hämta ut den idag. Men det är inte så kul att behöva lägga 300kr på en begagnad bok. Annars så har jag fått tillbaka avtalet från lexa Vonn så nu är det klart att jag ska praktisera som en professionell groupie. Det kommer bli så jävla kul och när ekonomin håller på att få mig att börja gråta ska jag tänka på att snart är det praktik och jag kommer ha skitkul.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0