Kan man inte bara lägga ner Posten?

Minst en gång i månaden gör de mig förbannad då jag väntar på paket. Jag väntar på ett par skor och idag såg jag brevbäraren ta ut paketet ur bilen gå till brevlådan och sen inte ens försöka lägga ner det utan gå tillbaka till bilen igen och köra iväg med mitt paket. Så nu måste jag vänta till klockan sex ikväll innan jag kanske kan hämta ut det. Bara det att jag kan inte ta mig till Lagan vid sex ikväll det går inte. Så nu får jag inte paketet på flera dagar. Jag ville ha de skorna på konserten ikväll. Det är jätteofta som jag fått en avi och sen när jag kommit till affären dagen efter så har paketet inte dykt upp än. En Jamie med avi men utan paket är en väldigt arg och otrevlig Jamie. Posten kan dra åt helvete.
 
Jag fick iallafall ett paket idag med en ny peeling och min allra första Rolling Stone tidning. Peelingen vågar jag dock inte testa innan konserten ikväll. Men imorgon så jävlar ska min hy förhoppningsvis bli fin. Idag får jag läsa tidning istället och äta årets första semla.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0