Alla uppgifter är inlämnade.

Så nu är denna kursen snart slut vilket är lite tråkigt. Men som vanligt ska allt krångla, inte för mig men för våra uppsatser. Vår lärare har lagt upp dem på moodle men istället för att lägga upp själva PDF-filerna har hon lagt upp länkar till dem. Så det går inte att få tag på våra uppsatsen så vi kan läsa dem. Förhoppningsvis så är det fixat snart för jag hatar att behöva stressa med att läsa. Ska det bli en bra opponering så måste vi ha tid att förbereda oss. Men just nu är det bara att vänta och se vad som händer. Jag har iallafall lämnat in allt nu, uppsatsen har varit klar i flera veckor men hade en sista bok att läsa och redovisa skriftligt. Jag borde varit klar med den för länge sen men har varit lat och tagit jullov istället. Men nu är allt klart och jag kan snart fokusera på ekonomikursen istället.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0