En sista handledning.

Uppsatsen är iväg skickad för en sista handledning innan ventileringen. Jag hoppas jag får tillbaka den utan en massa anmärkningar. Jag har skrivit som en galning i två dagar så nu tycker jag det får vara nog. Men idag har jag faktiskt tagit det lugnt med pluggandet. Istället har jag varit duktig och cyklat lite och fixat all disk jag ignorerat i en evighet känns det som. Imorgon blir det att planera inför nyår som än så länge är helt oplanerat. Men med all stress och skit som var med nyår förra året så har jag inget emot det. Förhoppningsvis så får jag iallafall laga lite danska munkar till min familj för det är en tradition som jag fått från min mormor och vill ska finnas på nyår. 
 
Bild på mig från min pluggdag ute hos pappa igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0